• درباره ما
  • تبلیغات
  • ارتباط با ما

مرجع تحلیلی ترویجی بانکداری دیجیتالی

  • خانه
  • اخبار بانکی
  • بانکداری مجازی
  • اینترنت بانک
  • همراه بانک
  • خودپرداز بانکی
  • کارتهای بانکی
  • پایانه فروشگاهی
  • راهکارهای پرداخت
  • بازاریابی دیجیتالی
  • دنبال کردن
    • فیس بوک
    • تویتر
    • گوگل پلاس
    • Pinterest
    • خوراک RSS
    • Linked
    • یوتیوپ
digibanking

راهکارهای زیرکانه بازاریابی دیجیتالی

آبان ۲۳, ۱۳۹۵ سرویس خبری بازاریابی دیجیتالی 0


مرجع تحلیلی ترویجی بانکداری دیجیتالی: اگر در حال کار کردن روی برنامه بازاریابی شرکت تان هستید، باید فراتر از فضایی که در آن قرار دارید، بیندیشید. یکی از مهم ترین کارهایی که می توانید انجام دهید پیدا کردن راه هایی است که شما را از دیگران پیش بیندازد.

وقتی درباره این سوال که بازاریابی چیست می اندیشید، خواهید فهمید صاحبان کسب وکارها در همه جا و هر زمانی حاضرند و سعی دارند تا ایده ها و محصولات شان را عرضه کنند، اما تا زمانی که این نکته ها را به خاطر بسپارید، می توانید از آنها پیشی گرفته و به دیگران اثبات کنید که فردی باهوش هستید.

ارسال دوباره، به اشتراک گذاری و تکرار

برخلاف آنچه تصور می کنید فرصت های بسیاری در دنیای بازاریابی دیجیتالی که امروزه رشد بسیاری داشته، وجود دارد. با این وجود لازم نیست که نحوه استفاده از هر ابزار دیجیتالی را بدانید، وقتی زمان آنلاین شدن و به اشتراک گذاری داده ها و اطلاعات فرا  برسد، فرصت های بسیار زیادی وجود خواهد داشت که با استفاده از آنها خواهید دید چگونه یک شبکه اجتماعی تاثیرگذار است. به همین دلیل لازم است هرچه سریع تر کسب وکارتان را وارد شبکه های اجتماعی کنید و با قدرت به ارائه آن ادامه دهید.

نه تنها مردم دوست دارند که با یک برند در ارتباط باشند، زیرا در مجموع این کار را سرگرم کننده و جذاب می دانند، بلکه این احتمال بیشتر می شود که آنها برندتان را دنبال کرده و هر پستی را که در آینده ارائه خواهید داد به اشتراک بگذارند. نکته ساده اینجاست که باید باهوش باشید و درباره پست هایی که به اشتراک می گذارید، استراتژیک عمل کنید و بدانید تا زمانی که بازاریابی تان در مسیری تاثیرگذار باشد، مردم شما را به یاد خواهند سپرد.

خاص باشید

زمانی که جلساتی را فقط و فقط با یک نفر برگزار می کنید یا میزبان یک گروه هستید، یکی از روش های فوق العاده ای که می توانید در آن مشارکت داشته باشید، این است که مقابل دوربین رفته و نشان دهید که واقعا چه کسی هستید. به وضوح به عنوان سفیر یک برند، باید بتوانید به طور چشمگیری برای شرکت و در نهایت برندتان موثر باشید. می توانید با استفاده از ابزار فوق العاده موثر سرویس پخش ویدئویی مشتریان بسیار زیادی برای برندتان پیدا کنید.

روی تلفن همراه تمرکز کنید

با وجود اینکه صاحبان کسب وکارهای زیادی هستند که می خواهند وب سایتی کامل برای ارائه کسب وکارشان داشته باشند، اما مسئله ناخوشایند این است که بسیاری از آنها سال ها از دنیای استراتژی عقب مانده اند. امروزه وقتی صحبت از فضای آنلاین کسب وکارها می شود، یکی از کلیدی ترین مسائل تمرکز روی جست وجو در تلفن های همراه است.

با استفاده از این ویژگی می توانید پیام ها و اطلاع رسانی های مربوط به فروش، فروش های ویژه و بسیاری مسائل دیگر را روی گوشی های تلفن همراه مخاطبان تان بفرستید، در حالی که این امکان در وب سایت مهیا نخواهد بود. در ضمن از آنجایی که امروزه مردم بیشتر به جست وجوی اینترنتی در تلفن های همراه شان می پردازند، خواهید دید که وقتی صحبت از بازدیدکنندگان واقعی از برند و فروش ثابت می شود، جایگاه بهتر و درصد بالاتری خواهید داشت.

ارتباط متقابل

اینکه می خواهید محتوایی فوق العاده برای دیگران باشید و خدمات و کیفیت عالی ارائه دهید، به این معنا نیست که نمی توانید راه های دیگری برای مشارکت مردم پیدا کنید. با داشتن ابزاری مانند نظرسنجی، بررسی ایده ها و رقابت های کاربرمحور می توانید برندتان را رو به جلو حرکت دهید. از این طریق کسب وکاری خواهید داشت که هم سرگرم کننده و هم با بازاریابی هوشمندانه در ارتباط است. فقط مهم ترین مسئله این است که نباید جنجال آفرین باشید یا با هشتگ ها و ریتوئیت ها توجه مردم را جلب کنید.

در واقع سعی کنید تا آنجا که می توانید تصویر خوبی از کسب وکار و برندتان بسازید تا مردم بخواهند که با شما در ارتباط متقابل باشند، پس از آن می توانید مجموعه ای خلاق از دنبال کنندگان را داشته باشید، کسانی که می خواهند ببینند چه چیزی برای ارائه به آنها خواهید داشت.

استفاده از بازاریابی تعاونی

چرا می خواهید ارائه محصولات تان را در میان مردم به صورت تصادفی ارتقا دهید؟ آیا این محصولات در بازارهای هدف خاص و در میان کاربران، دنبال کننده ها و تماشاگران موفق تر نخواهد بود؟ به همین علت است که بسیاری از کارشناسان بازاریابی و شبکه های اجتماعی ارتقا دادن برندشان را در صفحاتی انتخاب می کنند که قابلیت مراجعه از فهرستی به فهرست دیگر را داشته باشند.

مسلما می خواهید از رقبای مستقیم فاصله بگیرید، اما با هدف گذاری و ساختن پایگاهی مشتری محور از خوانندگان و دنبال کنندگان تان که در وب سایت شما جذابیت هایی را یافته اند، می توانید به رشد قابل توجهی دست یابید.

هرچقدر سعی کنید در دنیای آنلاین بازاریابی امروز به وسیله جدیدترین پیشنهادات پیشروی داشته باشید، به دارایی های ارزشمندی در میان دنبال کنندگان تان دست خواهید یافت و هرچه بیشتر از مشتریان تان به دست خواهید آورد. فقط مطمئن شوید که به برنامه تان پایبند هستید و روش های جدید را تا آنجا که امکان دارد، پیدا کنید.

منبع: فرصت امروز

0

  • بازاریابی, بازاریابی دیجیتالی, بازاریابی راهکارهای, بازاریابی زیرکانه, دیجیتالی, دیجیتالی بازاریابی, دیجیتالی راهکارهای, دیجیتالی زیرکانه, راهکارهای, راهکارهای بازاریابی, راهکارهای دیجیتالی, راهکارهای زیرکانه, زیرکانه, زیرکانه بازاریابی, زیرکانه دیجیتالی, زیرکانه راهکارهای
    دکمه اشتراک گذاری تلگرام
رویداد «پرداخت ایران» دوم و سوم آذر ماه برگزار می‌گردد اطلاعیه بانک اقتصادنوین به دارندگان کارت هدیه

سرویس خبری

مطالب مرتبط
  • رونمایی از اولین ارز دیجیتالی اسلامی توسط یک شرکت مالزیایی
    رونمایی از اولین ارز...

    اسفند ۰۵, ۱۳۹۶ 0

  • بررسی راهکارهای جدید توسعه روابط بانکی ایران و ترکیه
    بررسی راهکارهای جدید...

    دی ۲۵, ۱۳۹۶ 0

  • عضو کمیسیون اجتماعی مجلس : تاکید بر لزوم ارزیابی دقیق ارزهای دیجیتالی و بیت کوین
    عضو کمیسیون اجتماعی...

    دی ۱۶, ۱۳۹۶ 0

  • قوانین بازاریابی آنلاین
    قوانین بازاریابی...

    آذر ۲۹, ۱۳۹۶ 0

مطالب مشابه
  • روند رو به رشد لینکدین در بازاریابی شبکه های اجتماعی
    روند رو به رشد...

    دی ۱۸, ۱۳۹۶ 0

  • هر ۲۰۱۴ ایرانی، یک خودپرداز
    هر ۲۰۱۴ ایرانی، یک...

    خرداد ۱۴, ۱۳۹۶ 0

  • اتحادیه اروپا مقررات مالیات بر ارزش افزوده را ساده‌تر می‌کند
    اتحادیه اروپا مقررات...

    آذر ۰۸, ۱۳۹۵ 0

  • تجارت الکترونیک در دولت یازدهم رشد ۸۰ درصدی داشت
    تجارت الکترونیک در...

    آذر ۰۶, ۱۳۹۵ 0


نظر خود را قرار دهید لغو پاسخ

ببخشید، برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید

نوآوری های بانکداری دیجیتالی

  • راه اندازی نرم افزار رمزساز توسط بانک ایران زمین
    راه اندازی نرم افزار رمزساز توسط بانک ایران زمین

    فروردین ۲۱, ۱۳۹۷ 0

  • امکان گزارش گیری از وضعیت پرداخت اقساط تسهیلات مسکن به صورت آنلاین در بانک مسکن
    امکان گزارش گیری از وضعیت پرداخت اقساط تسهیلات مسکن به...

    اسفند ۲۷, ۱۳۹۶ 0

  • ارائه خدمات بدون کارت”در خودپردازهای بانک ایران زمین
    ارائه خدمات بدون کارت”در خودپردازهای بانک ایران...

    اسفند ۲۰, ۱۳۹۶ 0

مسئولیت اجتماعی بانکها

  • بانک سپه برای رفع نیاز اقشار مردم استان گیلان ۸ هزار میلیارد ریال در سال ۹۶ تسهیلات پرداخت کرد
    بانک سپه برای رفع نیاز اقشار مردم استان گیلان ۸ هزار...

    اردیبهشت ۰۳, ۱۳۹۷ 0

  • بانک سینا تعدادی از زندانیان جرایم غیرعمد را  آزاد کرد
    بانک سینا تعدادی از زندانیان جرایم غیرعمد را آزاد کرد

    اردیبهشت ۰۳, ۱۳۹۷ 0

  • اجرای سیاست های راهبردی برای حمایت از تولیدات داخلی و کالای ایرانی توسط بانک پارسیان
    اجرای سیاست های راهبردی برای حمایت از تولیدات داخلی و...

    اردیبهشت ۰۲, ۱۳۹۷ 0

مرجع تحلیلی ترویجی بانکداری دیجیتالی

پایـگاه تحلـیلی خـبری بانـــکداری دیجـیتـالی در راســتای اهـداف عـالـی خـود جـهـت اطلاع رسانی اخـبار و اطـلاعات این حوزه شکل گرفته است تاضمن اطلاع رسانی منـاسب اخـبار و رویـدادهـای ایـن حـوزه بتـوانـد بـا ارائـه تحـلـیل هـای علــمـی و تخصـصی، به درک بـهتر و کاربـردپـذیـری این ابـزارهای ارزشـمنـد در مـیان مـردم کمک نماید. بدون شک این اطلاع رسـانی می تواند نقش بسـزایـی در آشنـایی بهتـر عـموم جامعه با این ابـزارها و جـایگزینی آنها با ابـزارهـای سنـتی مـوجود داشته باشد.

دسترسی سریع

اخبار استخدام بانکها و شرکتها اخبار بانکی اخبار شرکتها اخبار ویژه استارت آپ های فین تک اینترنت بانک بازاریابی دیجیتالی بانکداری دیجیتالی بانکداری مجازی خودپرداز بانکی راهکارهای پرداخت فناوریهای بانکی محیطبانک مسئولیت اجتماعی بانکها نوآوری های بانکداری دیجیتالی همراه بانک پایانه های فروشگاهی کارتهای بانکی

آخرین مطالب

  • قائم مقام مدیرعامل بانک سرمایه معرفی شد
    قائم مقام مدیرعامل بانک سرمایه معرفی شد

    اردیبهشت ۰۳, ۱۳۹۷ 0

  • ارتقاي سوييچ کارت بانک اقتصاد نوین
    ارتقاي سوييچ کارت بانک اقتصاد نوین

    اردیبهشت ۰۳, ۱۳۹۷ 0

  • حمایت رسمی شورای عالی فضای مجازی از پیام رسان «بله»
    حمایت رسمی شورای عالی فضای مجازی از پیام رسان «بله»

    اردیبهشت ۰۳, ۱۳۹۷ 0

دسته بندی ها

  • اخبار بانکی
  • بانکداری مجازی
  • اینترنت بانک
  • همراه بانک
  • خودپرداز بانکی
  • کارتهای بانکی
  • پایانه فروشگاهی
  • راهکارهای پرداخت
  • بازاریابی دیجیتالی
Copyright 2018 FNVision / All rights reserved
  • خانه
  • درباره ما
  • تبلیغات
  • ارتباط با ما